SERWIS XEROX • CANON • EPSON

Mamy autoryzację serwisową Xerox, Canon, Epson. Jesteśmy w stanie otoczyć opieką serwisową każde urządzenie, począwszy od małej drukarki atramentowej a skończywszy na zaawansowanym systemie produkcyjnym.

?

Oferujemy umowy serwisowe, naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne. Podejmujemy się rozwiązywania problemów z którymi inni wcześniej sobie nie poradzili. Diagnoza usterki jest przez nas wykonywana bezpłatnie. Świadczymy również usługi zarządzania kolorem dla druku cyfrowego, a także przeprowadzamy analizy i kontrole kosztów środowiska wydruku. Projektujemy i wdrażamy rozwiązania oparte na urządzeniach i oprogramowaniu do zarządzania drukiem dostosowanych do potrzeb Klienta. Przeprowadzamy szkolenia operatorskie oraz zaawansowane z zakresu urządzeń biurowych, poligraficznych, kontrolerów wydruku oraz oprogramowania przez nas oferowanego.

?

Dział Serwisu naszej firmy składa się z kilkunastu inżynierów zajmujących się nie tylko instalacją i naprawą sprzętu, ale również doradztwem technicznym oraz szkoleniami naszych Klientów.

Do Państwa dyspozycji jest dział obsługi Klienta, którego zadaniem jest przyjmowanie wszelkich zgłoszeń serwisowych oraz zapewnianie wstępnej pomocy technicznej. Naszym atutem jest wieloletnie doświadczenie i wynikająca z tego praktyczna wiedza, którą ciągle uaktualniamy. Mamy dostęp do pełnej dokumentacji oraz zasobów wiedzy producentów. To wszystko sprawia że większość usterek usuwamy w dniu ich zgłoszenia.

?

Nasze usługi świadczymy u Klienta w miejscu instalacji urządzenia według standardów producenta. Korzystamy z autoryzowanego oprogramowania diagnostycznego oraz dedykowanych narzędzi. Posiadamy własny duży magazyn oryginalnych części zamiennych, dodatkowo każdy z naszych inżynierów ma w samochodzie najczęściej zużywające się elementy. Jeżeli nie posiadamy danej części w naszym magazynie, korzystamy z lokalnych zasobów producentów lub zamawiamy je pocztą lotniczą. To gwarantuje szybkie usuwanie usterek i minimalizuje możliwość ich wystąpienia w przyszłości.

UMOWA SERWISOWA ZAPEWNIA SZEREG KORZYŚCI

?

Brak ryczałtów czy „minimalnej liczby wydruków“ – płatność tylko za zrealizowane wydruki

?

W cenie wydruku są wszystkie materiały eksploatacyjne, części serwisowe (brak wyłączeń gwarancyjnych), przeglądy, dojazd i robocizna serwisu, wsparcie telefoniczne

?

Czas reakcji: 240 minut od momentu zgłoszenia, dostawa materiałów eksploatacyjnych w ciągu 48h (od poniedziałku do piątku)

?

Umowa jest zawierana na okres od 12 do 60 miesięcy z możliwością jej wypowiedzenia w każdym momencie bez żadnych konsekwencji

?

Opłata miesięczna jest niezależna od ilości wizyt serwisowych, a wizyta serwisu dobywa się „na żądanie klienta“

?

Niższe koszty wydruków w porównaniu z takim samym urządzeniem na gwarancji

?

Automatyczne zamawianie materiałów eksploatacyjnych oraz zgłaszanie usterek przez nasze oprogramowanie

Zgłoś usterkę

zadzwoń

22 666 04 49

wyślij mail

serwis@proxer.pl

użyj formularza

który znajduje się poniżej

formularz zgłoszenia usterki